WORDT TOEGERUST & OPGEBOUWD

Kingdom Ministries heeft een schat aan ervaring en de expertise in huis om gelovigen op te bouwen in hun geloofsleven. Onze trainingen, cursussen en conferenties zijn erop gericht om de gelovige te helpen groeien in volwassenheid.

LEIDERSCHAPSTRAINING

Het christendom groeit, maar de grootste crisis van de kerk wereldwijd is; gebrek aan gezond leiderschap.

  • Van de 2 miljoen leiders in de derde wereld heeft slechts 5% enige vorm van Bijbelschool of seminarium gehad die langer dan een jaar duurde.
  • Dat betekent dat 95% van de leiders geen officiële training heeft gehad.
  • Leiders worden niet geboren en pluk je niet van een boom.
  • Zonder toename van tienduizenden getrainde leiders om voor de oogst te zorgen blijven miljoenen die tot Christus komen als “schapen zonder herder”.

Kingdom Ministries gelooft dat elke gemeentestichter, voorganger of oudste de verantwoordelijkheid heeft om nieuwe geestelijke leiders voort te brengen. Je kunt niet verwachten dat God “ready to go” leiders geeft. Je zult ze zelf bewust moeten trainen.

Daarom richt Kingdom Ministries zich op:

  • toerusten van bestaande leiders;
  • trainen van nieuwe leiders;
  • het uitzenden van nieuwe leiders en trainers.

KONINKLIJK LEVEN

Koninklijk Leven;  wens of werkelijkheid?

Veel Christenen worstelen met de kwaliteit van hun leven, met ziekte en noden. Toen Jezus Christus op het kruis stierf riep Hij; Het is volbracht (Het is klaar)! Maar toch leven we vaak nog in het spanningsveld van de beloften die ja en amen zijn… en toch.

Het Evangelie dat we belijden is dat van een Overwinnaar, Jezus de Christus. Jezus kwam op de aarde om de perfecte openbaring te zijn van Zijn Vader. Alleen als we een helder zicht krijgen op het kruis van Christus en alles wat Hij voor ons heeft gedaan, kunnen we gaan uitstappen in het Koninklijk Leven.

Dit seminar geeft een nieuw perspectief op het Godsbeeld wat veel mensen hebben. Als we onze identiteit in Christus vinden en God gaan leren kennen als onze Hemelse Vader verandert ons leven totaal. Door het geloof in de Here Jezus Christus worden wij zonen van God genoemd. De boodschap over wat het is om een zoon van God te zijn staat centraal in dit onderwijs.

Het offer aan het kruis rekende niet alleen af met de zondelast, maar ook de macht van de zonde. Hierdoor hoeven we niet langer slaaf van de zonde te blijven. Naast onze zonden heeft Jezus ook de smarten, ziekten en wonden gedragen, zodat wij die niet langer hoeven te dragen.

Koninklijk Leven is een seminar dat in de afgelopen 15 jaar de levens van velen heeft geraakt en verandert. Blokkades die in de weg staan om in het Koninklijke te leven, zoals zonden, wonden, bindingen en erfelijke belasting komen uitgebreid aan de orde.

Een Koninklijk Leven is mogelijk dankzij het offer van de zoon van God, Jezus de Christus!

PARTTIME TRAININGSSCHOOL

Groei in het christelijke geloof!

Kingdom Ministries bied een parttime trainingsschool aan. Deze school wordt gegeven in zeven sessies waarin we samen komen met een kleine groep. Binnen deze trainingsschool krijgt u onderwijs en handvatten toegereikt die u helpen in uw wandel met God zodat u zal groeien in het geloof. Er wordt niet alleen onderwezen, de kracht van deze school is vooral dat het praktisch wordt gemaakt voor de deelnemer.

De thema’s die we gaan behandelen zijn;

  • Identiteit
    • Wie ben je? In deze sessie wordt er gekeken naar wie wij mogen zijn in Christus. Onze identiteit bestaat niet uit wat we doen, wat we hebben of wat anderen van ons zeggen dat we zijn. Onze identiteit is gebaseerd op wat God over ons zegt.
  • Het Woord van God
    • Wat is de Bijbel precies, hoe lees je de Bijbel en hoe maak je de Bijbel persoonlijk? Enkele vragen die beantwoord worden in deze sessie. Er wordt gekeken hoe de Bijbel een leidraad kan zijn voor ons leven.
  • Het Koninkrijk van God
    • Wat is het Koninkrijk van God? Hier wordt vaak over gesproken in de kerk, echter is het vaak lastig om concreet te benoemen wat dit is. In deze sessie gaan we kijken wat het Koninkrijk precies is en wat Jezus bedoeld als hij zegt; ‘Het Koninkrijk van God is nabij gekomen’.
  • Het bovennatuurlijke leven
    • De Bijbel staat vol met zaken die tegen de natuur in gaan. Jezus deed wonderen, mensen werden gedoopt en de Bijbel spreekt over de persoon van de Heilige Geest en Zijn gaven. In deze sessie gaan we hier naar kijken. Hoe kunnen we leven op een bovennatuurlijke manier?
  • Het hart van een zoon of dochter
    • Discipelschap, karakter en dienen. Jezus kwam om te dienen en wij mogen dit voort zetten. Wat bedoeld de Bijbel als het Woord van God zegt dat we discipelen moeten maken en wat heeft dat te maken met ons karakter?
  • Het lichaam van Christus – het belang om te verbinden
    • Wat bedoeld de Bijbel met het lichaam van Christus en hoe belangrijk is het om te verbinden met mede gelovigen? In deze sessie gaan we de ‘gemeente’ behandelen en hoe we elkaar als gelovigen nodig hebben.
  • Bestemming en roeping
    •  Waarvoor zijn we als individu geroepen en hoe kom ik tot mijn bestemming? We gaan kijken naar het begrip ‘roeping’ en hoe we daarin kunnen wandelen.

De thema’s worden behandeld door verschillende mensen met expertise over een bepaald thema.

Wil je blijvend op de hoogte gehouden worden over Kingdom Minstries? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief